26 de setembre 2012

El que he fet aquest cap de setmana


En teoria aquest text hauria de ser del que he fet aquest cap de setmana, però com que no he fet gran cosa perquè estava malalt,
en el seu lloc he pensat que podria escriure coses que m'hauria agradat fer:


El dissabte vaig anar a veure un cantant i em vaig trobar al Mr Bean i em va preguntar si volia fer una
pel·lícula amb ell. Jo li vaig respondre que sí i vam anar al seu estudi de gravació a gravar-la.

Quan vam acabar de gravar-la ens van pagar molts diners i després vam anar a menjar gelats de 14 boles d'alçada.

El diumenge, amb els diners que tenia de la pel·lícula em vaig comprar un Bugatti Veyron i em vaig treure el carnet de
conduir.

Tot seguit vaig anar a buscar a tots els de la classe i van pujar alguns al cotxe i alguns al maleter, i vam anar cap a
Barcelona a veure al Barça al Camp Nou.


Aquest cap de setmana imaginari em va agradar molt!

0 comentarios: