19 de setembre 2012

Les meves vancances d'estiu


Ara us explicaré com han sigut les meves vacances d’estiu.

Als matins, estava a casa, em despertava allí a les vuit o a les nou del matí, depèn d’en quina hora me n’anava a dormir i desprès caminava fins a la cuina a la cuina per esmorzar un bon plat de pa amb tomàquet.

A les tardes, quedava amb els amics per anar a les piscines tots junts amb bicicleta.

A partir del deu d’Agost vaig començar a anar a les Estades Esportives. Allí fèiem esports, jocs, gimcanes, futbol, handbol, tennis... i molt esports més. Allò va ser molt divertit perquè a més que t’ho passaves molt bé des de les dotze del matí fins a la una del migdia , anàvem a la piscina com a temps lliure.

A mig estiu me’n vaig anar amb mon pare a Caldes de Montbui; un poble gran que està situat al cantó de Barcelona. Allí hi viuen els meus padrins. El meu pare va venir amb jo perquè havia d’anar al metge de Barcelona.

En aquell poble, a les tardes anàvem a donar un tomb per Barcelona o anàvem a la platja amb el meu cosí.

També vam anar a Cosmo Caixa, un lloc extraordinari i molt divertit, on hi aprens i a més a més hi ha jocs. Al principi hi ha una rampa en forma caragolada, que com més vas baixant van augmentant l’evolució de la prehistòria. Més aval, hi havia mostres que s’havien trobat d’ossos, fletxes... i moltes coses més.

El que a mi em va agradar més de Cosmo Caixa, va ser un joc que consistia en: un tub que treia aire i es movia, una pilota feta d’un material que no pesava i unes reixes. Amb tot això, havies de moure la pilota, sense tocar-la, només movent el tub i havia de caure dins de les reixes.

Al cap d’una setmana, vaig tornar al meu poble, i podia tornar a anar amb els meus amics.

Aquestes vacances m’han semblat molt divertides, m’ho he passat molt bé, i espero que cada any siguin així.
Fins una altra! 

0 comentarios: