21 de setembre 2012

Les meves vacances d' estiu


Aquest estiu he fet moltes coses i el que més m’ agradat ha sigut que vingui un amic meu de Vitoria i ell sap molt de patinets. Quant es va acabar el col·legi estava molt content perquè teníem vacances. Al principi de les vacances hem quedava a casa de la meva padrina uns dies, mes tard va venir un amic de Vitoria a qui li agraden molt els patinets i amb el roger no paraven de parlar de patinets hi a mi no m’agradava i me’n anava. Quant ell estava per aquí quant anàvem a les piscines al matí ens quedàvem fins a les 3 i sol teníem els matalassos per nosaltres. Quant va marxar no sabíem que fer. D’ aquí a uns dies va arribar la festa major i al nostre carrer vam penjar dibuixos i l’estelada al balco de casa, el primer dia van fer el sopar de germanor i allí hi havia el Roger, el Jan, el Sergi... el primer dia vam anar a les penyes i allí va  tocar un alumne del la meva mare. Els altres dies no hi havia res les penyes estaven tancades. El dimarts a les piscines hi havien uns inflables aquàtics que eren molt divertits. El dimarts vam tocar nosaltres amb el grup d’oriol foll i allí hi havia molts nens. l’últim dia de festa major van donar uns entrepans de pernil salat que estaven molt bons. L’ endemà de l’últim dia de festa major vam anar a la platja i allí hi havia els meus padrins que van llogar una casa, també va venir la meva cosineta i els meus tiets. Quant vam marxar de la platja vam anar a Sunyer a casa dels meus padrins; allí hi havia la meva cosineta que la van portar els meus tiets. L’ últim dia de festa vam anar a la manifestació per la independència de Catalunya i allí hi havia el Pau, el Joan Iker, i el meu germà amb els pares i mes gent de Albesa. Així han sigut les meves vacances. 

0 comentarios: