24 de setembre 2012

Un cap de setmana

Aquest cap de setmana m’ha agradat molt, perquè el dissabte era el meu aniversari i va ser molt divertit.

 El dissabte vaig anar a l’hort del meu avi, per dinar vam menjar ensaladilla que estava molt bona; de segon vam menjar llonganissa i aubergínia rebossada que també estava molt bo; i de postres vam menjar un pastel de xocolata boníssim i molt gros. Després de dinar vam anar a casa i vaig voler marxar a jugar amb els amics, però el meu para em va dir que si podia quedar-me per ajudar-lo a canviar la molla de l’amortiguador perquè ell pesava massa per la que hi havia posada abans, i jo li vaig dir que sí.

 Primer havíem de treure el que no anava bé i llimpiar els tornillos i d’altres coses, quan vam voler treure la molla vam veure que una de les rosques no la podíem descargolar perquè estava massa forta, ens va costar molt poder-la descargolar, però al final amb l’ajuda d’algunes eines la vam poder descargolar-la. Després, al posar la molla bona, l’havíem de tensar exactament com hi deia, la vam tenir que montar-la i desmontar-la de la moto unes quantes vegades però al final ho vam fer bé.

 Quan vam acabar vam anar amb la moto els dos al Romeral (un hort del meu pare, que està situat a la vora de la Vil·la Romana del Romeral).

A la nit vam tornar a sopar a l’hort del meu avi, i m’hi vaig quedar a dormir. El diumenge, al matí vam estar per allà a l’hort una mica avorrit perquè no sabia que fer, al migdia vam menjar arròs a la paella, i de postres ens vam menjar un trosset de pastel que quedava. A la tarda vaig anar a buscar al Pau i vam anar al carrer Ponent, vam estar per allà a casa del Quim. M’ho vaig passar molt bé.

0 comentarios: