19 de setembre 2012

Les meves vacances d’estiu

Aquestes vacances d’estiu m’ho he passat molt bé i han sigut més diferents que les altres.

En primer lloc vaig anar a la platja a Salou a un hotel, i hem va agradar anar a comprar i anar a la platja.
També vaig anar a campaments i allí vaig aprendre a fer uns quants trucs amb el diàbolo i vam fer activitats variades com jocs i excursions, vam anar al montsec  fins dalt i va ser molt cansat.

Després va venir el meu amic skater Jordi de Vitoria i amb el Quim ens ho vam passar super bé i ens va ensenyar nous trucs ; quan el meu amic va marxar vaig practicar les tres cançons que havia de tocar per la festa major i vam tocar tres cançons hey ho let’s go the ramones, enter sadman de Metallica i all right new the free, molta gent que estava alli en aquell mateix dia ens venia a veure a nosaltres.

Per la festa major va venir un parc inflable a les piscines i van fer cucanyes i la festa major va ser molt divertida.

Vaig anar a Sunyer quatre dies i jugàvem amb el gos del meu padrí i la lligàvem i no es movia, també anàvem a jugar amb els bidells i els espantàvem , en fi, van ser unes vacances molt divertides.

0 comentarios: