28 de setembre 2012

Les meves vacances a Granada

Al mes d´agost la meva família i uns amics, vam anar a un poble anomenat Durcal, prop de Granada. Érem en una casa rural a les afores del poble. En aquella casa hi havia una piscina, dos llits de matrimoni, quatre matalassos, una taula molt gran a fora, uns gronxadors, jardí i barbacoa... Quan vam arribar, vam deixar les maletes a la casa i va manar a Otura, a un Mercadona a comprar de menjar per tota la setmana que seriem a la casa. Quan vam tornar a la casa, ens vam banyar a la piscina una bona estona, i quan vam sortir estàvem gelats. L´endemà va manar a la zona de las Alpujarras, a Sierra Nevada. Vam passar per Lanjarón, i vam parar a Capileira. Els carrers eren estrets i fets amb pedra, les cases eren totes blanques i no estaven construïdes igual que aquí. També vam anar a Trevélez, que és el poble més alt d´Espanya, i és famós pels seus assecadors de pernils. Pel camí també vam parar a la Fuente Agria, on hi havia unes fonts per on hi sortia aigua amb gas. Un altre dia vam anar a l´Alhambra, em va agradar molt, sobretot el Patio de los Leones i els jardins del Generalife. També vam visitar Granada capital, hi havia moltes esglésies i uns banys àrabs molt antics.

Un altre dia també vam anar a la platja, i també a Nerja, a veure unes Coves molt guapes. Després de dinar vam anar a veure el “Barco de Chanquete”, que jo no sabia que era, i la meva mare em va explicar que era una sèrie de quan era petita que es deia “Verano Azul” que es va fer en aquest poble. Durant el viatge de tornada, vaig veure uns quants molins de vent típics de La Mancha, com els del Quijote. Aquella setmana m´ho vaig passar d´allò més bé.

0 comentarios: