26 de setembre 2012

El meu cap de setmana

Aquest cap de setmana he anat a Port Aventura i al poble dels meus padrins. Quan em vaig despertar el dissabte vaig anar al sofà a mirar la tele, vaig anar a despertar als meus pares i vam marxar a Port Aventura.

Quan vam arribar vam anar a buscar un tren que anava a xina i allí vam trobar al Marc Fulla de 4t.

Quan vam arribar vam anar a pujar als troncs. Allí ens vam mullar tots i, com que era el matí, després vam anar al Tutuki Splash.

Quan vam sortir de l’ atracció vam dinar en un escenari que era molt bonic. Quan vam marxar de dinar vam anar a una atracció que era com una pel·lícula amb 4 dimensions.

Vam sortir de l’ atracció i  vam anar al Shambala:  molava molt perquè a la primera baixada et quedaves sense gravetat.
El diumenge vam anar al poble del meu padrí i la meva padrina, a Sunyer. Els del carrer i amics seus van venir a menjar i la paella la va fer el meu pare i va quedar molt bona, també hi havia el Dídac i l’ Aleix de P3 amb els seus pares. Quan vam acabar de dinar vam anar a dalt al pis amb els nens i vam jugar a l’ordinador i a les joguines.

Quan els pares van acabar de dinar vam anar a la granja del meu padrí i al Dídac i l’Aleix els vam ensenyar les vaques i el gos. Allí, en una piscina buida vam trobar una serp que era petita i jo me la volia quedar i emportar-me-la a casa. Vam marxar de la granja i vam anar a veure el partit de futbol de l’Albesa contra el Sudanell, encara que l’ Albesa va perdre.Així va ser el meu cap de setmana. 

0 comentarios: