21 de setembre 2012

Que vaig fer durant les vacances?

Durant les vacances he anat a les estades són dos setmanes en les quals vas a algun lloc on fas deures, fas tallers, jugues i vas a les piscines, és com un centre d’acollida, és molt divertit. Just el dia després d’acabar estades vaig anar a campaments i va ser divertit, van ser uns quinze dies molt divertits a Santa Maria de Meià, de nit al poble o a la casa i de dia normalment a la casa pocs dies al poble i dos d’excursió. Vam pujar al Montsec i acampar al costat dels Gorgs, un riu. Les gimcanes de campaments són molt divertides, però sempre hi ha excepcions com el dia del “guarro” o altres especials com la nit de la por ,“susto” no us heu espantat? bé jo si que em vaig espantar. D’acord parem de campaments i tornem a estades. Bé parlem d’estades però no d’estades normals si no d’estades esportives Que? Que, que són doncs com diu el seu nom són estades d’esport però no sempre el mateix si no que cada dia es diferent i quan acabes xof, a l’aigua, sí, són molt boniques però hi ha un dia que es especial que vas a la Peixera amb bicicleta i, pels que no sou d’aquí us ho explico, la Peixera es la unió entre el riu noguera Ribagorçana i la sèquia d’Albesa. I no sols he fet les caminades de campaments, si no que a més e anat a una cascada que es diu la cascada de la cua de cavall, aquesta ruta es molt bonica ja que passes dins un bosc i veus moltes cascades. I per últim he anat a Astúries, i cada dia anavam a un poble diferent, he anat a Ribaderella, Lastres,al museu de la sidra, a veure petjades de dinosaure, a veure un museu de dinosaures...

0 comentarios: