17 d’abril 2013

Vacances de Setmana Santa

Aquesta Setmana Sant moltes coses a no he fet moltes coses, però tot i així m’ho, he passat molt be.

El dissabte deia 23 de maig, vaig anar a menjar calçots al tros de l’Anna i l’Andrea Vileia. Els primers en arribar, van ser ells, després vam arribar nosaltres i aleshores van començar a arribar tots els altres, l’Èric i el lluc i l’Adrià i l’Eloi. Vam anar a veure unes vaques que tenien just al costat d’on érem, vam anar a mirar-les i llavors l’Èric les va espantar i una de les vaques va caure a terra i ens vam petar a riure. Després de dinar l’Èric va tenir que marxar a fer un concert amb el Quim i la Clàudia, que són amics meus i seus. Quan l’Èric se’n havia anat me’n vaig anar a donar una volta per el poble a veure si hi trobava algú, vaig trobar als bessons, el Roger i l’Arnau i el Sergi que estaven jugant a en una cabaneta que havien trobat, des de que la vaig conèixer quasi tots els dies hi vaig anar. El Sergi nomes volia fer trampes i més trampes, al final n’hi vam fer tres o quatre de trampes, quan ja se’n anaven tots jo també vaig tornar al tros i llavors ma mare hem va dir que s’hi volia podia anar cap a casa i jo hi vaig anar.

El diumenge vaig  quedar amb els meus amics: El Sergi, Quim, els bessons i l’Èric per anar a la cabaneta, per la tarda. Vam trobar una xarxa i la vam lligar un lloc per parar la caiguda s’hi anaves massa ràpid, a demés, ara una ``motivada´´. El Sergi, el Quim i els bessons preparaven una trampa amb troncs, després, vam jugar tots plegats i va ser molt divertit.

Els següents dies, el dilluns i el dimarts, vam fer el mateix: pel mati deures i per la tarda quedar amb els amics per anar a la cabaneta, el dimarts a la tarda ja hem vaig avorrir de la cabaneta, tot hi així ens ho vam passar molt bé. Pel tard el Quim i l’Éric van anar a casa del Sergi per passar l’estona, jo me’n vaig anar cap a casa que ja era l’hora i a demés plovia.

El divendres dia 29 de març vam anar el Sergi, l’Èric i el seu germà Lluc vam anar a jugar a casa de l’Andreu a jugar, vam jugar una estona amb les maquinetes i després vam fer una gerra de coixins. M’ho vaig passar molt bé.

També el diumenge dia 30 vam anar el Sergi i jo a casa de l’Èric a jugar, primer vam voltar una mica i després vam entrar a casa de l’Èric a jugar amb les consoles, el germà de l’Èric, el Lluc va baixar a amagades i ens vam donar un ensurt.

Aquesta Setmana Santa m’ho he passat molt bé.

0 comentarios: