17 d’abril 2013

A Tàrraco


Ja feia tres dies que estava malalt, i dos que no anava a l’escola. Està malalt és molt avorrit, a mi m’agrada més anar al col·legi. Era 12-3-2013 i jo estava per casa, malalt.

L’endemà jo sabia que havíem d’anar d’excursió a Tarragona. Jo li vaig preguntar a la meva mare si podia anar-hi. La meva mare em va dir que hi podia anar, perquè ja em trobava una mica millor. A la nit, vaig trucar al Marc, per saber si el professor els havia dei de portar alguna cosa que jo no sabés. L’endemà em vaig despertar content i amb ganes d’anar d’excursió. Quan vaig arribar a la plaça de davant de l’escola, hi havia tots els meus amics allà esperant l’autobús, i tots estaven molt contents. Llavors vam marxar.

El viatge se’m va fer curt. Quan vam arribar, vam anar a un aqüeducte romà. Dos professores ens van fer algunes activitats com: mesurar parts de l’aqüeducte, passar per damunt d’ell, anomenar algunes parts,...

Després, quan vam acabar, l’autobús ens va venir a buscar de nou, i vam anar al camp d’aprenentatge a dinar.  Quan vam acabar de dinar els professors i professores del col·legi ens van demanar si podíem fer el nostre circ als nens i nenes de l’escola més petits que nosaltres. Finalment va sortir com vam poder perquè no ens va donar temps d’assajar, però els nens és van entretenir i s’ho van passar bé. Llavors l’autobús ens va portar a dins de la ciutat de Tarragona. Allà vam anar al museu, on un noi i dos noies ens ho van explicar. El museu era de les antiguitats de Tàrraco.

0 comentarios: