05 d’abril 2013

Excursió a Tarragona

El passat 13 de març vam anar a Tarragona a veure l’aqüeducte, el MNAT...

Jo em vaig despertar a les set del matí i vaig esmorzar cereals, em vaig vestir (amb el xandall de l’escola) i vaig fer-me la motxilla; hi vaig posar un entrepà de “nocilla”, un altre de sobrassada i un altre de llom “embutxat”. Vaig sortir de casa a les set i cinquanta amb el cotxe. Vam arribar que l’autocar ja hi era, però no hi havia entrat ningú, quan ens van avisar que podíem entrar-hi vam anar corrents, a mi em va tocar anar amb el Genís Moreno Freixes. El viatge va durar una hora i mitja. Hi havien persones que portaven MP4...

Quan vàrem ser allà vam conèixer a la Lourdes i l’Aurora (les monitores), que ens van portar a l’aqüeducte de les Ferreres o Pont del Diable. Allí vam aprendre les diferents parts de l’aqüeducte i els diferents tipus de pedra, com podien tallar  la pedra tan recta... al cap d’una estona vam tornar a baixar, vam agafar l’autocar i vam anar a dinar, jo hem vaig menjar  l’entrepà de sobrassada i el de llom embutxat. Després vam fer el circ Sabata Deslligada improvisant una mica perquè no ens havien avisat abans.

Més tard vam anar al MNAT on ens van donar un petit dossier on hi havia una lletra que era la inicial d’un personatge romà anònim, havíem de descobrir qui era a partir de les activitats que ens feien allí, en el nostre cas era en Quintus, un romà de classe mitjana.

Quan  vam acabar vam anar a l’autocar i cap Albesa s’ha dit.    

0 comentarios: