05 d’abril 2013

Vacances de setmana Santa

Després de l’últim dia de la llarga setmana d’escola, va començar la Setmana Santa. Però els dos primers dies ja tenia molta feina. El cap de setmana vam fer un concert a Bellvís i a Mollerussa; acompanyada per l’Èric i el Quim, dos companys de la meva classe, i altres persones que tots junts formen l’orquestra: Camerata Adagio.

El dissabte, el concert el vàrem fer a Bellvís. Jo estava molt nerviosa però com que només acompanyàvem a un cor i les partitures les veia molt fàcils em vaig tranquil·litzar. Es va acabar el concert, i tot va sortir molt bé. No ens paraven d’aplaudir! El dia següent, tot va emergir molt bé. Quan vàrem entrar en aquella església, el primer que em va distreure del tot, era la decoració d’aquell lloc. Totes les seves parets eren blanques o un color trencat, cru. Però aquelles llums de sostre, els vitralls em feien sentir molt còmoda. Després ens van donar un llarg i gros braç de gitano i ens el vam partir entre totes les famílies dels nens que tocàvem a l’orquestra, érem quatre.
 

Entre dilluns i dimecres vaig acabar els deures, així em quedaven totes les tardes lliures per quedar amb els amics. El dijous era aniversari de l’Anna i ella ens va invitar a casa seva per berenar. Però abans vam anar a la cabaneta que tenim amagada en una plaça. M’ho vaig passar molt bé.

Els últims dies que quedaven, en concret quatre, vaig anar a Cambrils amb la colla dels meus pares; però ells no hi van anar perquè al meu pare li feia mal l’esquena, així que em varen portar uns amics. Quan vam arribar, era casi de nit. Vam sopar, vam anar a prendre un gelat i vam anar a dormir. L’endemà ens vam despertar d’hora i vam anar a caminar pel passeig que hi ha al costat de la platja. Vam fer 14km caminant! Vaig acabar amb un mal de cames que no us imagineu.

El segon dissabte de vacances vam anar a comprar el dinar. Allí em vaig trobar una amiga que a l’estiu ens veiem. Per la tarda jo i una altra nena de la colla vam anar a fer una petita sessió de fotografies per un treball i en acabar vam anar a la platja. L’últim dia va ser el que ho vaig passar més malament, no em podia aixecar del llit. Però quan vaig tornar cap a casa em va passar gairebé tot, menys els marejos i algun mal de cap.

Tot això ho vaig fer pensant que  les vacances eren  més curtes, sort que no va ser així i vaig tenir temps de fer-ho tot.

0 comentarios: