17 d’abril 2013

Setmana Santa

La Setmana Santa ha set una setmana de vacances espectacular. El primer dia, dissabte, vaig quedar amb el Roger, que va ser el que em va ensenyar la cabaneta, o com li diem els de la nostra classe, la “caba”. Casi tots els dies, de diumenge a dijous, vaig anar a la cabaneta a la tarda, i al matí feia els deures. El divendres vaig anar a casa de l’Andreu, també hi havia el Marc, l’Èric i el Lluc; vam jugar al monopoli, a la PS3 i vam fer una guerra de coixins.

El dissabte vaig quedar amb l’Èric i el Marc aper fer una volta al poble, i quan ja no teníem res per a fer vam anar a casa de l’Èric a jugar també a la Playstation, però aquesta vegada a la PS2. 

El diumenge vaig anar a dinar a casa de les meves cosines, vaig jugar amb una cosina, l’Esther, i ma germana i després els vaig deixar la meva Tablet i vaig anar a jugar amb la Maica, la meva altra cosina; vam jugar al Mario, un Mario molt vell. Desprès vam passar per casa de ma padrina, per la de una altra cosina... a recollir la mona. El dia següent vaig anar a cambrils a fer la mona, hi vaig anar amb els pares del Jordi i l’Anna Pérez, i amb els meus pares i ma germana. Primer vam visitar una mica Tarragona a la part romana, vam visitar el circ romà... Era impressionant. 

Després vam anar a dinar a Cambrils; al restaurant que vam anar ens vam trobar a alguns nens de l’escola, dos de P4, un de 1r, un de 4t, una de 1 d’ESO... Després vam anar a donar una volta per Cambrils i vam tornar a casa. Va ser molt divertit.

0 comentarios: