17 d’abril 2013

Sabates de futbol noves

Quan me n’anava a jugar un partit de futbol vaig veure que les meves sabates estaven bastant trencades. Llavors li vaig dir al meu pare que tenia les sabates trencades, i em va dir que encara podrien aguantar un partit més. Quan ja s’havia acabat el partit i ja tornàvem cap a casa el meu pare em va proposar d’anar a comprar unes sabates noves. Jo li vaig dir al meu pare que podíem anar-les a comprar a la tarda i li va semblar una bona idea.

El dissabte a la tarda vam anar a Lleida a veure el carnaval i també em vaig anar a comprar les sabates de futbol. Va ser entrar i les vaig veure.  Em van agradar unes T90 de color vermell que un amic meu de col·legi tenia però de futbol sala. Quan ja ens vam cansar de veure el carnaval vam anar a un bar per prendre alguna cosa i la meva germana es va demanar un biquini.

Llavors el meu pare es va recordar que havíem der comprar un “tipex” per al meu germà que se li havia acabat i vam anar-lo a comprar. Ja era tard i totes les botigues de “tipex” del cantó  on estàvem estaven tancades, així que vam tornar al bar. Allí hi havia la meva mare i la meva germana encara menjant aquell biquini, i ens el vam emportar cap a casa.

Quan tornàvem cap a Albesa amb cotxe la meva germana s’adormia i jo li prenia el biquini. Finalment el biquini me’l vaig acabar jo i estava súper bo. Quan vaig acabar de sopar me’n vaig anar a dormir i l’endemà me’n vaig anar al col·legi.

0 comentarios: