17 d’abril 2013

Vacances de setmana santa

Aquestes vacances de setmana han sigut massa curtes.

El dissabte al matí vaig anar a jugar dos partits de futbol. A la tarda havia de anar a fer un concert a Bellvís. Quan vam acabar el concert, els de la coral ens van regalar una ampolla de xampany per cadascú i un braç de gitano enorme, que el vam compartir. Al final vam anar tots a casa de la Clàudia a tallar a trossos el braç de gitano.

El diumenge a la tarda vaig anar a repetir el concert però aquesta vegada a Mollerussa. El dilluns vaig fer deures perquè encara no els havia començat. A la 13:00 havia de anar a buscar a la meva germana que anava al casal, i l’havia de portar cap a casa. Quan arribàvem a casa el meu germà li havia de donar el dinar. Llavors arribava el meu pare i dinàvem nosaltres. A les 15:30 el meu pare marxava cap a treballar. La meva mare arribava a les 16:00 i quan ella arribava  i jo marxava amb els meus amics a la cabaneta que teníem a la plaça de la Pedrera.

Fins al dimecres vaig fer el mateix tots els dies, i el dijous a la tarda vaig marxar cap a Calafat. Allí hi havia els meus cosins, els meus avis i els meus cosins. El divendres vam celebrar la mona, i jo tenia un pastís de xocolata que tenia una sorpresa. La sorpresa estava amagada al fons de tot. Al final la sorpresa van ser 20 euros. El dissabte era l’aniversari de la meva tieta que feia mig segle. Li vam regalar un IPad, un llibre, una polsera i un vol amb avioneta on el pilot era amic seu. El diumenge al matí el meu cosí, la seva “nòvia”, la meva cosina, el seu “nòvio”, el meu pare, el meu germà i jo vam anar a jugar a les pistes de pàdel de Calafat. Per dinar vam fer una calçotada. A la tarda vam anar a jugar a futbol platja, a la platja i a volley.El dilluns al matí, el meu pare, la meva mare, la meva germana, el meu germà i jo vam anar a pescar a les roques. Jo vaig ser l’únic que vaig pescar i vaig pescar dos peixos. Finalment vaig tornar cap a Albesa. Vaig sortir a donar un tomb amb els bessons i el Marc.

Van ser molt divertides.                                                                               

0 comentarios: