02 d’abril 2013

L'experiencia a l'institut

El divendres, dia vuit de març, els nens i nenes de l’escola l’Àlber d’Albesa vam anar a l’institut Torre Vicens, vam anar a visitar-lo. Vam marxar més o menys a dos quart de deu del matí, ens vam asseure a l’autobús, ens vam lligar bé els cinturons i, aleshores vam anar a buscar a tots els nens i nenes dels pobles de per aquí a la vora, com per exemple: Benavent, la Portella, Vilanova de Segrià... Quan vam arribar allà, vam anar a una sala, en aquell lloc és on el cap d’estudis va fer com un discurs on es presentava, explicava el que faríem...

Nosaltres, ja que som d’Albesa, ens van ensenyar l’institut les mediadores que també són d’Albesa, excepte una. Es diuen: la Laura, la Nuria, la Laura, la Irene, en Carles i l’Elena. Vam anar al despatx del director, a la biblioteca, a la classe de tecnologia, al gimnàs...

A continuació, va sonar un timbre, que indicava que era l’hora d’anar al pati. Jo vaig esmorzar, em vaig retrobar amb antigues amigues i ens vam estar una estona allà amb elles. Més tard va tornar a sonar el timbre, en aquell moment indicava que el pati ja s’havia acabat.
Ens vam tornar a reunir amb les nostres mediadores, ens van ensenyar alguna aula més, i ens en vam anar una altra vegada cap a la sala, aquesta vegada hi vam fer uns jocs. Primer en vam fer un en anglès, hi havia una pantalla on hi sortia un rosca com la del programa de “Pasapalabra” però en anglès, i sortia un definició i nosaltres havíem de dir la paraula. Al cap d’un estona vam fer un altre joc però aquest en català, hi sortia una paraula i l’havíem de lletrejar, aquest va costar més però també ens en vam sortir.

Quan vam acabar aquests dos jocs ens en vam anar a cap a la sortida, on ens hi esperava l’autobús. Vam arribar aquí a la una i deu minuts més o menys. M’ho vaig passar molt bé, espero que s’acabi aviat l’escola per poder-hi anar!

0 comentarios: