05 d’abril 2013

Les vacances de Setmana Santa


Aquesta setmana santa  no he fet gaires coses, he quedat amb l’ Andreu han vingut uns amics de Vitòria i he anat a la cabaneta.

El divendres tots estàvem contents perquè a les 4:30 era festa tothom, quan vam sortir de l’escola vam anar al metge a jugar. 

L’endemà segurament que tots els de la classe tenien festa però jo havia d'anar a música, però a la tarda ens ho vam passar més bé perquè vam anar a la cabaneta amb el Sergi, el Marc, el Sergi...

Quant casi tots van marxar jo vaig anar a casa a fer “cupcakes”, els cupcakes que vaig fer van ser d'oreo i amb menys de un dia ja ens els vam acabar tots. 

El diumenge vaig anar a dinar a casa de la meva padrina de Sunyer i allí hi havia el meu tiet, la meva tieta, i la meva cosineta. El dilluns vam anar una altra vegada a la cabaneta, aquesta vegada va venir el Éric i l’ Eloi. 

El dimecres vaig quedar amb l’Andreu a casa seva i vam jugar a l’ S4 League un joc d'acció i també vam jugar a la PlayStation3. L’endemà va venir el Jorge i els seus pares. El Jorge portava un patinet, i sempre sortíem a jugar amb ells. El divendres va venir l’Andreu a jugar a l’ S4 League i el Quim i l’ Éric van venir a buscar al Roger.  

El dia següent vam anar a casa del tiet de l’ Eloi a jugar al Billar amb el Jorge i ens ho vam passar molt bé.  A la tarda vam anar a l’ skateparck de Pardinyes amb els patinets. Els pares van marxar a un bar a veure el partit de futbol perquè jugava el Barça però les mares es van quedar a vigilar-nos. 

El diumenge al matí el Jorge va marxar i nosaltres no sabíem què fer i vam anar a voltar pel poble,  no vam trobar ningú. El dia de la mona la vam fer a casa amb el pare i la mare, però com que a dinar no hi havia ningú a la tarda vam anar a buscar espàrrecs a la peixera. 

En resum, unes vacances no gaire divertides.    

0 comentarios: