02 d’abril 2013

Vacances de setmana santa

Aquesta setmana santa no he fet res d’especial, sols han vingut uns amics de Vitòria. Quan vaig sentir el timbre de sortida de l’escola vaig pensar el que faria aquest dies de festa. El dissabte vaig anar a música i quan vaig acabar vaig anar a casa i vaig trucar al Sergi i vam quedar per anar a una cabaneta.

El diumenge al matí vaig anar al poble a fer un tomb i quan me’n vaig cansar vaig agafar el patinet i vaig fer unes quantes “burrades” amb el patinet, i a la tarda vaig anar una altra vegada a la cabaneta. I cada dia feia el mateix fins que el dijous va venir el meu amic Jordi de Vitòria, al País Basc, ens ho vam passar súper bé i cada dia fèiem alguna cosa diferent:  anar a jugar, anar a la cabaneta... Però el dia que em va agradar més va ser quan vam anar a L’skatepark de Lleida.
Quan van marxar vam anar a casa del cosí a celebrar el seu aniversari, i quan vam acabar vam anar a jugar a la PS3. Per allà a dos quarts de sis vam anar cap a casa a fer una mona per la meva cosina, l’Arnau, però, no va fer res, quan vam acabar de fer-la vam anar cap a Lleida a casa de la meva cosina a portar-li la mona, quan vam acabar ens vam quedar a sopar i ens en vam anar.
El dilluns no vaig anar enlloc, sols vaig anar a la peixera d’Albesa a buscar espàrrecs. 

0 comentarios: