17 d’abril 2013

Les meves vacances de setmana Santa

Aquestes vacances de setmana Santa no he fet gaires coses, però les que he fet han set divertides.

El dia després d’acabar l’escola (el dissabte), vaig anar a fer una calçotada a l’era dels pares de l’Anna Vilella, i també hi eren el Marc, el Jordi, l’Adrià i el seu germà petit. A la tarda vaig anar a tocar un concert a Bellvís, també hi havia el Quim, la Clàudia i un noi de la portella que es diu Sergi. Quan vam acabar el concert, ens van donar un braç de gitano molt llarg i molt bo, que el va fer una pastisseria del poble, i com que abans de anar-hi a tocar es pensaven que érem adults, ens van donar una botella de vi a cadascú. El diumenge també vam tocar un concert, però a Mollerussa i van venir a tocar tres nens més dels que érem el dissabte.

El dilluns i el dimarts, vaig quedar per anar amb els meus amics a una “cabaneta” que ens vam trobar. El dimecres també hi vam anar però es va posar a ploure i llavors el Quim i jo vam anar a jugar a casa del Sergi. El dijous vam tornar a anar a la cabaneta. El divendres vaig anar a casa de l’Andreu a jugar i també hi eren el Marc i el Sergi. El dissabte, el Marc i el Sergi van venir a casa meva perquè feia mal temps i ens ho vam passar bastant bé. El diumenge vaig estar amb el meu pare i el meu germà tot el dia a l’hort del Romeral. L’endemà, el dia de la mona, van venir uns amics meus a fer-la al meu hort, va ser divertit, tot i que va fer una mica de mal temps.

Aquestes vacances de setmana Santa m’ho he passat molt bé.

0 comentarios: