05 d’abril 2013

Les meves vacances de Setmana Santa


Aquesta setmana santa ha sigut més divertida que les altres, he fet moltes coses, i ara us en diré algunes:
No he fet res especial, cada dia dormia molt ,i després d’esmorzar, anava a fer els deures o a estudiar una estona.

Moltes tardes o bé quedava, o bé anava a una cabaneta pels arbres de la pedrera amb els de 6è.
El passat dissabte 30 vaig anar a Lleida amb la banda a fer un curs de batucada amb un brasiler que es diu Fernando Jacutinga, i quan vam anar a fer el cafè en un bar em va dona ‘’25 centavos brasileros’’, i em va dir que amb allò a Brasil em podia comprar un cafè.

L’endemà hi vam tornar, i quan vam anar a dinar no parava de jugar amb el Fernando, i ell no parava de fer tonteries. A continuació, vam fer un concert de bufar botelles de vidre. El menjar d’aquell restaurant em va agradar molt.

En aquest curs hi vam estar dos dies, però vam aprendre moltes cançons i d’altres coses. Però se’n va haver de tornar.

Només hi havíem anat 12, i només 7 érem de la banda Retocada, els altres eren de la banda de Fraga.
El dilluns 1 vaig anar a casa del Norbert a fer la mona, i van venir l’Adrià, l’Eloi, i el Miquel i la Laura (els cosins del Norbert). Tot seguit, després de dinar, la Laura i jo vam anar a veure la tele a dins, mentre els altres estaven tots a fora jugant a bitlles.

La setmana se m’ha fet molt curta, quan me  n’he adonat ja estava aquí escrivint aquesta redacció, en veritat m’encantaria tornar enrere, al primer dia i tornar a fer vacances!



0 comentarios: