10 de gener 2011

Un dia al Cosmo Caixa

Aquest cap de setmana, vaig anar al Cosmo Caixa, ens ho vam passar molt be, ens vam passar allí tot el dia.

El dia quatre de desembre, vam anar al Cosmo Caixa, el viatge va ser molt llarg, perquè va durar dos hores i mitja, entre el tràfic, trobar aparcament, i trobar el lloc hi tot vam arribar a les deu hi mitja. Quan vam arribar vam anar a agafar les entrades, jo jugava am l’Eloi un nen de la guarderia.

Hi vam anar: La meva mare, el meu pare, ma germana, la Josefina l’Alex, el Jordi Farran, el Marc Farran, la Mª Alba, l’Antonio, l’Eloi, l’Adrià i jo.

Primer vam baixar una rampa, era molt llarga, hi quan vam arribar a baix ens vam donar compte de que hi havia ascensor. Va ser molt cansat baixar aquella rampa, hi ens va humiliar bastant saber que hi havia ascensor.

Després d’allò vam agafar l’ascensor, cap a la planta tres, hi havia moltes coses.

0 comentarios: