17 de gener 2011

Un diumenge inoblidable!

Ahir, diumenge dia 16, es va disputar un partit al Recasens, (al camp de l’AEM) AEM- Balaguer.
Va començar el partit, i ja ens vam avançar al marcador. El Balaguer, quasi no passava ni de mig camp, aquell partit era un atac i gol de l’AEM.

Als cinc minuts, ja anàvem guanyant dos a zero, i amb aquest resultat vam acabar el primer quart. Al entrar al segon quart, l’anàvem tocant, i ràpid va arribar el tercer gol del meu equip.
Anàvem fent gols, un darrera d’altre i vam acabar el partit guanyant 8-0.

Després del partit, vam fer un dinar allí al bar de l’AEM, estava tot molt bo, jo vaig menjar espaguetis i patates fregides amb llonganissa i, de postres un gelat. Quasi ningú va menjar el mateix, hi havia un munt de plats diferents: Canelons, bistecs, macarrons, entrepans de truita, de pernil...

En pic vam acabar de dinar, ens vam alçar i cap al camp de prebenjamins a jugar un partit! Quan vam arribar al camp, vam decidir de fer un triangular. Vam tardar una estona a fer els equips, perquè tothom volia anar amb els millors. Però, al cap i a la fi vam acabar els equips.

Dos equips de tres jugadors, i un de quatre, però amb una nena. Dels dos equips que jugaven, qui marques dos gols primer és classificava i es quedava a la pista a jugar contra l’altre equip.


Jo, vaig començar fent de porter, però me van fer el primer gol molt ràpid, i vaig sortir i si va ficar un amic que ni sap molt. Llavors vaig xutar de mig camp (al sacar) i vaig fer el gol del empat. I després, el Bojan que anava amb jo, va fer el segon gol i vam guanyar.

I doncs, anàvem fent partits i ens ho passàvem molt bé. Fins que vam haver de marxar cap a casa.
Vam arribar a casa, vam deixar a la meva mare, i jo el meu pare i el meu germà vam anar a la penya del barça a veure el millor equip del món, el F.C Barcelona que va guanyar 4-1.

0 comentarios: