17 de gener 2011

Un dia a casa del meu cosí Jordi.

Ahir dia 9 de gener de 2011 vaig anar a Benavent. El Jordi va passar per casa, li vaig dir si podia anar a casa seva, ell em va dir que si. En arribar a Benavent vam anar al Plus i a compra el diari. En arribar a casa seva hi havia la Jose i el Bruc, que es un gos de raça Pastor Alemà molt gran.

El Jordi em va dir que feien un dinar amb els seus amics. Mentre el feien, jo vaig anar al magatzem a jugar amb el Bruc, que es el gos de meu cosí Jordi. Ara te cinc mesos, quan mel van ensenyar per primera vegada era molt petitet però amb cosa de cinc mesos ha crescut moltísim. A mi m’agrada molt llançar-li una joguina que li agrada molt que li tirin, també el vaig treure a passejar pel carrer.



Quan va arribar l’Aleix, ens vam ficar a muntar el simulador d’un cotxe, per a la Play Station 3, quan anàvem a fer uns forats pels pedals, ens van cridar per anar a dinar.

Vam dinar fideuà, estava molt bona.

Quan vaig acabar de dinar, vaig anar al magatzem a sentar-me al seient. Van baixar l’Aleix i el Jordi van muntar els pedals i el vam pujar.

Quan el vam tenir a dalt fèiem torns per jugar-hi tots. Quan van marxar els seus amics vaig fer un munt de carreres, però totes les perdia perquè era el primer dia que hi jugava.

A mi em va agradar moltíssim i hi voldré tornar.

0 comentarios: