31 de gener 2011

Les vacanses de Nadal

Aquestes vacances han set molt divertides, he fet els deures la setmana després de que el col·legi acabés.

Llavors vaig anar a jugar amb els meus amics Kamal, Mohamed i Ayoub, vam anar a jugar amb els meus monopatins i vam anar a baixar baixades. Vam provar totes les baixades del poble i ens ho vam passar molt be, també vam baixar la meva, la del meu carrer.

A la tarda vam anar al camp de futbol amb la meva pilota i vam anar a les 3:30, quan vam arribar vam saltar la tanca i vam anar al camp gran de gespa, vam jugar a un ràpid, una alemanya i un mundial.

A les 5:00 vam anar tirant cap al poble, quan vam arribar al poble vam anar davant de l'escola a comprar coses a la saleta.

Cada dia fèiem lo mateix i no ens avorríem.

Un dia, després d'anar del camp de futbol vam marxar aviat perque a la saleta feien una pel·lícula per a nens, vaig anar a casa a agafar diners per comprar algo mentres fessin la pel·lícula: una coca-cola o xuxes o lo que vulgués, quan vam arribar vam anar directes a la saleta.

Quan vam sortir vam veure al Sergi, al Ferran i el Carles els hi vam dir per que no venien a la pel·lícula i ells ens van dir que no farien la pel·lícula, nosaltres els hi vam preguntar el perque i ells ens van dir perquè la màquina per reproduir la pel·lícula s’havia espatllat, llavors ens vam quedar amb ells i al cap d'una estona vam marxar a casa.

El dia de Nadal tots el meus familiars van vindre, el meu germà, la seva novia, la meva germana, la padrina, la mare, el pare i jo. Érem tots allí, cada any venen, després de sopar vam anar a obrir els regals ,la meva mare em va regalar una funda per el llit del Barça, no em van regalar res mes, el meu germà em va dir que em faria un regal per reis.

El dia de cap d’any després de sopar vam esperar a les 12:00 de la nit per menjar-nos el raïm, aquest any me pugut menjar cada raïm al seu temps perque l'any passat no em va donar a temps d'acabar-lo.

El dia de reis vaig anar a la casa de la meva tieta a esperar que pugessin els reis, quan vam vindre me van donar una bossa amb els regals, la meva tieta em va regalar el "pro evolution soccer 2011" i unes paletes de ping pong i una xarxa per ficar-la on vulguis.

A casa de la meva padrina em van regalar 2 sudaderes i uns kets, el meu germà em va regalar la "kinect" era un joc que es fica a la xbox 360 que tu ets el comandament.

I vaig estar jugant amb aquest jocs fins el dia de anar al col·legi.

0 comentarios: