17 de gener 2011

Vacances de nadal

El dia 22 de desembre, últim dia de col•legi, estava molt content perquè començaven les vacances de Nadal. Els primers dies de vacances hem vaig quedar a casa a fer tots els deures que tenia i durant 6 dies no vaig sortir de casa, menys el dia de Nadal que vaig anar a dinar a casa dels meus padrins, amb els meus tiets i els meus cosins, després de dinar vaig anar amb els meus cosinets a jugar una estona a pilota pel carrer.

Passat el Nadal va arribar el dia de cap d’any,vam sopar a casa meva i després de sopar vam estar jugant una estona, vam mirar la televisió,i cap a les tres del mati vaig anar a dormir ja que no podia mes, tenia molta són.

El dia 5 a la nit (dia de reis) vaig anar a l’església a veure els reis i després a perseguir la carrossa pel poble fins que arribes la carrossa a casa de la meva tieta, on portaven els paquets o els regals al meu cosí, el mes petit que tinc, entre tots vam obrir els regals i farem un sopar tots junts.

Quan vam acabar de sopar vam anar cap a casa nostra, em vaig posar a mirar la televisió una estona, i després me’n vaig anar a dormir. L’endemà em vaig aixecar i me’n vaig anar a jugar un rato, per la tarda vaig tornar a quedar amb nens però no sabíem que fer i per això vam anar al camp de futbol hi allí ens ho vam passar molt bé.

0 comentarios: