17 de gener 2011

Un dia a Saragossa

A primera hora del matí, el dia tres de Gener, em van despertar i em vaig vestir i preparar per a marxar, al despendir-me del meu gos, Rambo em va fer una careta com si m'hagués de quedar amb ell.

Al final vaig marxar a buscar als meus padrins que també venien, després, als altres padrins, els vaig dir que al migdia li pugessin a donar menjar al Rambo.

I tot seguit, cap a Saragossa!

Durant tot el viatge em vaig divertir molt: contàvem xistes, llegia llibres de Jerónimo Stilton, jugar amb el parxís de viatge, parlar i jugar amb la Nintendo DS. I al final vam arribar, necessitava estirar les cames ja.

Després d’aparcar el cotxe al pàrquing, a dalt a la plaça del Pilar, vaig veure un pessebre gegant, que recordava molt bé el de l’any passat. Quan li vaig preguntar a la meva mare si hi podíem entrar, estàvem a l’entrada.

Era tot al·lucinant només de veure allò ja semblava que estaves en aquella època. Després vam entrar al Pilar, en aquell moment estaven fent missa, al donar una volta per tot arreu, me’n vaig donar compte de que havien canviat algunes coses perquè feien reformes.

Tot just després vam anar a comprar algun record per als familiars, jo em vaig comprar una d’aquelles figuretes que depenent del temps canvien de color: si es blau fa bon temps, si es lila fa un temps variat i si es torna de color rosa plou. Ja en tinc dos figuretes d’aquestes i sempre m’agafo el gossos, tinc: un caniche sentat i un altre que no se be quina raça és, però si se que esta estirat.

Després de fer les compres, vam anar al restaurant “Las Palomas”, que era bufet lliure. Estava boníssim. Per finalitza el viatge, mentre els meus pares i padrins parlaven tan tranquils passejant, jo em vaig amagar darrere d’una font i vaig aprofitar l'ensurt per, a part d'espantar als pares i padrins també espantar als coloms.

Quan vaig arribar a casa, al Rambo li esperava una visita a Lleida al veterinari i després cap a casa.

0 comentarios: