24 de gener 2011

La carta

Albesa, 24 de gener de 2011
Hola germana,
Com estàs? espero que molt bé, m’ho estic passant molt bé aquí amb els meus padrins a Menorca. Fa dos dies que em arribat. Es un lloc meravellós, casi cada dia anem a pescar a la costa, ja em pescat dos pops.

M'hi estaré fins que acabin les vacances d’estiu, ens em banyat a la platja, buff i ¡hi ha molta gent banyant-se. Fa molta calor però anem a la piscina que hi ha a l’hotel, esta bastant freda. Desprès de banyar-me anem a dinar amb un restaurant molt bonic.

Al juliol fan una festa, i nosaltres i anirem, segur que ens ho pesarem bomba, t'ho estàs perden tot, pensava que seria avorrit però mentres m’ho estic passant molt bé.

He conegut molts nens de la meua edat i hem jugat junts, amb anat a la platja, amb un parc que hi havia al costat etc. La gent passeja molt pels carrers, hi han tricicles i cotxes per a turistes.

Falta molt poc per tornar-nos a veure, em passa volant el temps, sí podríeu venir aquí us pesaríeu molt bé, aquí hi ha de tot, encara us he de contar més coses però ara no tinc temps que he d'anar a dinar al restaurant.

Bé, petons per tothom i feu bondat

0 comentarios: