10 de gener 2011

El meu gos, Rambo

El meu gos té tres mesos i mig, es diu Rambo, es juganer, petitet, pelut i es un mascle, es de raça: Yorkshire Terrier. Me’l van comprar la nit de Nadal.

A la meva habitació hi havia un peluix en forma de gos, el va agafar i se’l va quedar.

Quan le de portar al veterinari no s’està quiet, amb un bolígraf que fa soroll, l’agafo i el faig sonar ell com sempre comença a saltar com un boig i no para, un dia no vaig anar massa rapida i el va arrancar dels meus dits amb la seva boca.

L’altre dia estava mirant una pel·lícula i es va posar tot còmode a la meva falda i es va adormir. Quan dorm es un angelet però quan esta despert es un dimoniet.

O també com l’altre dia que el vaig portar al veterinari a que li posessin la segona vacuna i quan va veure l’agulla a les mans del veterinari va córrer cap a la seva capsa on ell es sent protegit.

Després el vaig treure tres o quatre vegades més, al final el veterinari es va cansar d’esperar i va agafar la capsa, la va tancar i al terra.

Estava tot tremolos quan li van fer la vacuna va venir correns als meus braços, vam tornar cap a casa i durant el camí es va adormir.

Es molt boniquet, encara que reconeixo que de vegades no l’aguanto.

0 comentarios: