17 de gener 2011

El cap de setmana

Aquest cap de setmana ha estat molt divertit perquè vaig anar a Torrefarrera a casa de la meva cosina, primer vam anar a donar una volta am uns amics i desprès a casa de la meva cosina a veure una pel·lícula de por, no va ser mol divertit però almenys estàvem tots junts.

Quan vam arribar a casa a les 7:00 ens van dir que no podíem sortir mes que feia mol fred i molta boira. Al cap de una estona vam anar a sopa , i desprès sol podíem fer una cosa avorrir-nos massa, fins que el meu cosí va tenir una idea i vam anar tots a jugar a fet i amaga, la meva cosina no volia juga però li dèiem “va Dània” i al final va jugar amb nosaltres.

A les 12:00 vam anar a dormir perquè teníem molta son sobretot jo. L’endemà al mati jo havia de marxar cap Albesa i així va ser, vaig marxar i quan vaig arribar em vaig connectar al Facebook, però no hi havia res interessant per conta, mes cap a la tarda em vaig estirar al sofà a veure una pel·lícula, va ser una mica avorrida perquè anava de la guerra que mataven a un militar molt important i alguna cosa mes...

I mes cap a les 11:00 vaig fer els deures, després me’n vaig enrecordar de que havia de fer una cosa de mates i ho vaig fer al matí.

0 comentarios: