24 de gener 2011

Les meves vacances de Nadal

Aquestes vacances no m’han agradat molt, el primer dia de vacances vaig fer tots els deures, el segon dia vaig anar a jugar amb el Marc Hospital amb els monopatins estàvem baixan baixades era molt divertit.

A la tarda vam anar al camp de futbol, jo, els meus germans i el Marc Hospital, estàvem juga’n al camp de futbol gran, no ho volen però ens vam colar i ens o vam passar molt be.

El pròxim dia vam tornar a baixar amb monopatins i ens o vam tornar a passar molt be, a la tarda vam tornar al camp de futbol ens o vam passar mes be que el primer i així tots els dies fins que era el penúltim dia de vacances que vaig anar a la Biblioteca i vaig jugar a jocs una hora, a la tarda em vaig quedar a casa i vaig llegir llibres de casa.

L’últim dia no vaig para de llegir un conte, fins a la tarda que vaig anar a jugar una mica amb el Marc Hospital i vaig tornar a casa i vaig preparar la motxilla pel Dilluns,

Al Divendres em vaig quedar a casa dormin fins a les 11 i mitja i em vaig despertar i van trucar a la porta, vaig baixar a baix i eren els meus germans i em van dir que tots els alumnes estaven a classe, i jo no m’ho vaig creure i no m’estaven mentin i jo em vaig tornar a el llit a dormir.

A la una em vaig despertar per a dinar, vaig dinar em vaig posar la roba de gimnàstica i a les 2 i mitja vaig anar a l’escola i gairebé tots els alumnes em van preguntar a on era al mati i jo els vaig contesta que em pensava que començàvem al Dilluns i no s’ho van creure, un em deia que feia pila ...

Vam fer gimnàstica i a les cinc vaig anar a casa i em van fer un càstig de que el Dissabte i el Diumenge m’havia de quedar a casa. No tenia res mes que despertar-me fins a la una em vaig despertar, vaig dinar i em vaig tornar a dormir fins a les tres no tenia mes son i vaig anar a veure la televisió, m’avorria vaig jugar amb el meu germà petit i no em deixava jugar el començava a emprenyà i la meva mare em va fer sortir al carrer i vaig aprofitar per a jugar, a les set i mitja vaig tornar a casa i em vaig anar a dormir.

El Diumenge em vaig despertar a la 1 i mitja no tenia gens de son vaig anar a dinar i vaig veure la televisió de la 1 i mitja fins a les cinc que vaig veure una pel·lícula de Marroc, vaig esmorzar i vaig anar a dormir perquè l'endemà començàvem la escola. I així han estat les meves vacances de Nadal.

0 comentarios: