10 de gener 2011

Un dia sobre esquís

Dimarts dia 4 de gener de 2011, vam decidir anar a esquiar a Portainé amb el meu tiet i el meu cosí. Ni el meu pare ni la meva tieta no van poder vindre, perquè treballaven. I el meu cosinet petit, el Martí, tampoc, perquè encara és massa petit.

Doncs, el dimarts vam marxar a les set de casa, directes cap a casa dels meus cosins, a Castelló de Farfanya. En pic vam arribar, ja ens esperaven a baix al magatzem. Vam aparcar el nostre cotxe vam pujar al del meu tiet i, cap a Portainé!
Abans d’arribar a Portainé, vam parar a Sort, a llogar els esquís i els cascos. Vam sortir de la tenda, tots plens de material per esquiar. I, al sortir de la tenda directes cap a pistes.

Per fi, vam arribar a Portainé, vam aparcar el cotxe, ens vam posar les botes, vam agafar els esquís, i cap a comprar els forfets. Després, vam anar a comprar unes ulleres per el casco, perquè de ulleres no ni llogaven.
Tots amb unes ganes impressionants de esquiar, ens vam posar els esquís i vam anar cap a baixar unes quantes baixades i cap a esmorzar. Jo i el meu germà, no sabíem esquiar gaire però, en canvi el meu cosí i el meu tiet sí, ells hi van moltes vegades a esquiar. Sort que ens anaven esperant, perquè si no els perdríem de vista.

El meu tiet ens anava ensenyant una mica, baixant fent esses i tot una mica. Ens ho ensenyava molt bé però, ara ja no hi tornarem més fins l’any que ve, i ja se’ns haurà oblidat quasi tot.
Quan vam acabar de fer unes baixades vam anar cap a la cafeteria a esmorzar, que allà ens esperava la meva mare.

Després d’esmorzar vam tornar a agafar el telecadires i, cap al Pic de l’orri! I, anàvem baixant les pistes: blaves, verdes, roges, i, fins i tot alguna negra!
I, quan ja ens començava a fer sorollets la panxa cap a dinar! Jo, em vaig menjar uns canelons que et llepaves els dits...

Per la tarda, ens vam trobar als reis per les pistes, vam baixar la blava, que era la que baixaven ells. I, anàvem baixant pistes fins que va ser la hora de marxar. Els reis, quan es faria de fosc baixarien una pista amb antorxes, amb tota la gent que vulgues, però nosaltres vam marxar que ens esperava un llarg viatge cap a Castelló.
Vam arribar a Castelló, vam agafar el nostre cotxe i cap a Albesa!
Ens ho vam passar bomba!

0 comentarios: