31 de gener 2011

Un dia ple de futbol!

El dissabte jo i el meu pare, vam anar a buscar oli al molí de Castelló de Farfanya. Quan estàvem carregant el oli, el meu pare va tenir una idea: agafar el meu cosí Arnau i que passés tot el dia amb nosaltres.

El meu pare va trucar a la meva tieta, perquè si el meu cosí volia vindre, el seu germà, el Martí no se’n havia d’assabentar, perquè si no també voldria vindre i és massa petit. Ja sabia, que el meu cosí Arnau voldria vindre, va sortir de casa, dient-li al seu germà que anava a fer un treball, i nosaltres ja estàvem a fora amb el cotxe esperant-lo.

El vam agafar, i cap a Albesa! Quan vam arribar el meu germà ja estava preparat, que tenia que anar a jugar un partit de futbol al camp de l’AEM contra l’Andorra, i jo i el Arnau el vam anar a veure.

Jo, com que també jugo en aquest equip, tinc molts amics per allí. En aquell moment, només n’hi havia un, que viu en una casa a dalt del bar del camp de l’AEM.
Ens vam assentar a les grades a mirar el partit, va sacar l’equip del meu germà. La van sacar, van fer una jugada i gol, és un dels gols més ràpids en la seva categoria, en 15 segons!
Van acabar la primera part amb un 2-0 a favor de l’AEM.

A la mitja part el meu cosí, el Jonathan i jo, vam anar a fer un partidet al camp dels prebenjamins. Els equips eren: l’Arnau i el Jonathan contra jo. Aquella mitja part de quinze minuts, com que m’ho passava tant bé, semblava de dos minuts.
Al final, van acabar el partit 6-1 va guanyar l’AEM. En pic va acabar, vam pujar al cotxe i cap a Albesa, que teníem tots una gana...

Quan vam arribar a casa, ja teníem un plat de sopa a la taula que et queia la baba. No ens vam assentar ni al sofà, ja ens vam quedar al menjador. Vam acabar de dinar, ens vam anar a posar les sabates, i cap al camp d’Albesa, que jugava el meu antic equip, la Noguera. Al final va perdre, 3-4. Aquell dia, ens vam fer un fart de Fútbol que no tu pots ni imaginar...

Quan va acabar el partit, el vam anar a portar a Castelló, i ens hi vam quedar una estona, a veure els meus tiets i el meu cosí petit, que feia dies que no els veia.
I, al arribar a casa, encara més futbol, el barça contra l’Almeria. Me’n vaig anar a dormir aviat, que l’en demà em tenia que aixecar bastant aviat, que tenia un partit contra el balafia...

0 comentarios: