17 de gener 2011

Un dia a Port-Aventura

El dia 31 de desembre de 2010, la meva família i jo, ens vam llevar aviat per anar al parc de Port Aventura. Vam esmorzar ràpid, vam fer la maleta i vam anar cap a Port Aventura. El viatge, va durar una hora i tres quarts aproximadament.

Quan hi vam arribar, vam anar a la zona Mediterrània, i vam pujar al Furius Baco, aquesta atracció era impressionant, perquè et veus en una cambra, en que surt com una projecció en que hi ha com un científic que vol arreglar alguna cosa amb una clau anglesa, se li obra una cambra amb un líquid roig que omple tota la cambra, quan va estar tota omplerta, va sortir disparat, va arribar a 135 quilòmetres per hora, amb 3,5 segons.

Com que ja era quasi la hora de dinar, vam aprofitar per donar una volta per la zona de la Polinèsia, allí, vam veure un espectacle en una pista de gel, l’espectacle era molt bonic i feien unes acrobàcies impressionants.

Més tard, vam tornar a la zona Mediterrània per anar a dinar. Allí vam anar en un restaurant, el menjar era bo, però vam tardar quasi una hora i mitja a dinar, per això no vaig poder pujar a totes les atraccions que volia.

Després de dinar ens vam dirigir cap a la zona de Mèxic i del Far West, allí vam pujar als cotxes de xoc, i també en una barca, molt divertida que no parava de rodar, l’únic, es que ens vam mullar tota la roba.

Quan vam sortir de la barca, vam entrar en una botiga on ens vam comprar roba. Després, el meu germà va voler entrar en un laberint, mentrestant ell trobava la sortida, la meva mare i jo vam pujar a la Stampida, va ser divertit, però vaig baixar d’allí amb una mica de mal de coll.
Després vam anar cap a la zona de Mèxic, però estava una mica marejat de la Stampida, i no em vaig atrevir a pujar a l’Huracan Còndor.

Més tard vam anar a la zona de la Xina, tot era molt bonic, tot i això no vam voler pujar al Dragon Khan, que era una de les atraccions més impressionants del parc, no hi vam pujar perquè era de nit i vam pensar que faria molta impressió.

Més tard, a la zona Mediterrània, van fer una espectacle impressionant, amb focs artificials, vaixells i moltes coses més. Quan l’espectacle va acabar, vam anar cap al cotxe i vam tornar cap a casa.

Aquell va ser un cap d’any inoblidable.

0 comentarios: