24 de gener 2011

Les meves motos

A mi des de petit m’han agradat molt les motos.

Quan era molt petit, sempre volia pujar a la moto del meu pare, una Yamaha 750 Super Ténéré. Anàvem per molts llocs: pel secà de Albesa, al pantà de Santa Anna... es a dir un anava la moto hi anava jo.

Quan anàvem a casa de la padrina, sempre anava a baix a la granja, a pujar a la moto del meu padrí, un Vespino espatllat, però a mi no m’importava.

El ficava al damunt d’una fusta i a pedalar. Un any per la festa major hi vam anar a dinar, jo al acabar vaig anar a baix i jugava ficant-li una substancia al dipòsit, que no sabia el que era.

Durant un temps vaig aprendre a conduir una moto amb marxes, la del meu pare, un somni fet realitat. Anàvem pel terme perquè no hi havia molts cotxes. M’ho passava molt be.

A cap d’un temps, per les bones notes del primer trimestre de quart de primària, em van regalar una pocket. Una pocket es una moto petita també anomenades mini motos. La meva era de cros, els caps de setmana amb el meu pare anàvem a fer ruta, pels camins de la Portella.

Als migdies quan sortia del col·legi feia els deures i dinava ràpidament per poder anar per les granges a córrer amb la pocket. Un dia hi havia el carrer de casa tallat perquè hi feien obres i m’ho vaig passar molt be. Un dia aquella moto amb la que tenia tants records va dir prou i des d’aquell dia fins avui esta morta de riure a la granja-taller.




L’any passat a l’hivern ens vam ficar a buscar una Kawasaki 85 KX i la vam trobar. Un diumenge anant a Andorra vam parar al circuit de Ponts, on havíem quedat amb el "jefe" de la moto i li vàrem comprar.

Cada dia al sortir del col·legi al matí li preguntava al pare si ja l’havien portat, em deia que no. Però un dia em va dir que no però era que si, la moto era a casa. Em vaig ficar molt content.

I fins aquí, de moment, la meva història amb les motos.

1 comentarios:

Xavier Carrera Torres
Diu ...

quina bestiesa amb 11 anys y una moto