10 de gener 2011

A casa dels meus padrins

Quan em vaig despertar estaven apunt de vindre els meus padrins, eren dos quarts de deu i ells venien a les onze. Vaig esmorzar ràpid, em vaig rentar la cara i les dents, després vaig anar a la meva habitació i em vaig vestir, li vaig dir a m’agermana perquè no em va despertar.
Quan van trucar al timbre acabava de fer la motxilla per quedar-me a dormir, vam pujar a la furgoneta i vam anar a buscar una amiga de m’agermana, es va emportar la playstation2 amb dos jocs; el Vice city i el tecken5.

Després de una hora vam arribar al poble dels meus padrins. Jo vaig anar a l’habitació a ficar la roba als calaixos, després de uns minuts vaig pujar a d’alt al menjador de la meva tieta a ficar la playstation2, quan la vaig endollar la vaig provar, funcionava i li vaig dir a m’agermana que ja podíem jugar, vam estar mitja hora perquè teníem que anar a dinar que ja eren les dos del mig dia.

Vam dinar caragols amb conill, menys m’agermana que no li agraden que va menjar sopa de peix, quant vam acabar estàvem parlant. Més tard vam anar amb els amics a fer una volta i després a fer uns quants futbolins, qui perdia tenia que pagar el futbolí i una beguda. Tornàvem a les nou de la nit, sopàvem a les deu aproximadament, i quant acabàvem anàvem una altra vegada amb els amics al cementiri i moltes vegades a veure una pel·lícula de por, moltes vegades tornàvem a les tres de la nit.

Quant em vaig despertar vaig a esmorzar de mentres que mirava la televisió, i a les dotze del mig dia vam marxar de casa dels meus padrins. Vam arribar a dos quarts de una.

0 comentarios: