10 de gener 2011

Una gran afició: les motos

Fa uns quants dies un amic nostre hem va portar a donar un tomb amb una moto que te. Quan hem vais col•locar el casc estava molt content, ja que mai me n’havia posat cap. Hem va dir “agafat fort que marxem”, no corria gaire i li vaig dir “perquè no corres mes” i ell hem va contestar “perquè tindràs por” però jo li vaig dir que no tenia gens ni mica de por, ja que les motos m’agraden molt.

Ja tinc ganes de que al meu germà li comprin una moto, ja ho se que no la puc portar, però al menys hem podrà portar a donar tombs. Els meu germà, quan tenia 14 anys es va treure el carnet per a poder portar una moto.

A jo també m’agradaria poder treure-me’l i així podria portar la moto. Fa uns quants dies amb el pare i el meu germà vam anar a mirar botigues de motos. A jo m’agradaven totes.

També havia quads, també m’agraden molt però un dia vaig pujar a un i hem va fer una mica de por, sobretot quan agafàvem les corbes, semblava con si tingues de bolcar.

Quan feia un rato que hi anava, hem va agradar molt i ja no tenia por. Vistes les dos coses, jo prefereixo la moto, encara que s’ha de vigilar molt amb no caure, perquè et pots fer molt mal. També vaig veure a la botiga unes jaquetes, monos, cascos i bots per amar amb moto, això s’utilitza a l’hivern ja que fa molt fred. Ademes, aquesta roba també va be si caus, ja que es mes dur i et fas molt menys mal.

Quan vais amb cotxe per la carretera i veig aquelles motos que corren tant, al•lucino. Voldria tindre’n una, quan sigui gran si puc me’n compraré una.

0 comentarios: