31 d’octubre 2013

Els videojocs

Els videojocs són unes eines creades per a que els nens com jo ens puguem divertir.

Unes quantes coses positives dels videojocs són que alguns serveixen per aprendre coses, altres videojocs són per divertir-se i passar-ho bé amb els amics, bé encara que també hi ha jocs que són de matar, que depèn de quins nens són s’ho arriben a passar molt bé i altres malament.

Però com tot, els videojocs també tenen coses negatives com per exemple: que per culpa seva els nens s’estan tot el dia als videojocs, també perjudica els ulls i sobretot també hi ha nens que el que veuen als videojocs ho intenten fer a la realitat i poden arribar a morir o estar molt mal ferits.


Jo no estic en contra dels videojocs, encara que no hi estigui tot el dia m’ho passo molt bé jugant-hi, a mi una cosa dels videojocs que em fa enfadar és que hi ha gent que diu que està en contra dels videojocs però ells en tenen i hi juguen i per  mi això no té sentit, perquè si estàs en contra amb teoria no hi hauries d’estar jugant.

0 comentarios: