10 d’octubre 2013

Unes bones vacànces



En aquestes vacances d’estiu he fet una pila de coses però de totes aquestes en vull explicar dos: la revetlla de Sant Joan i la Festa Major.

El dia de la revetlla de Sant Joan, al vespre, vaig quedar amb els amics: el Quim, el Roger, l’Arnau i la Núria. Quan ja teníem l’entrepà de llonganissa, vam anar a voltar pel poble amb els petards. Passant pel carrer Sitjar vam anar al bar Sitjar a saludar al meu tiet, la meva tieta, i altres persones que estaven celebrant la festa.

Quan ja era mes de nit van marxar tots excepte el Quim i jo. Aquell dia el meu germà havia tornat d’un viatge de fi de curs. El vam anar a veure a la plaça de la Pedrera i estava a la tercera planta i el Quim i jo hi vam anar. Allí  hi havia un cub de formigó una mica gros  amb una tapa, allí hi tiràvem petards i quan els tiràvem s’obria la tapa. Jo hi vaig tirar un “supergato” que es un petard fortet que em va regalar un amic del meu germà i es va obrir la tapa.

El dimecres 14 d ’agost es va inaugurar la Festa Major amb un repic de campanes. A la nit es va fer el sopar de germanor a la plaça dels Sarraïns. A partir de les dotze de la nit al recinte de les penyes van tocar els grups Dibs i Old Star Covers, que per cert ho van fer molt bé els dos.
El dijous 15 van fer parc aquàtic a les piscines i va ser molt divertit.
El divendres 16 havien de fer els Correfocs però es va ficar a ploure i pedregar i no els van fer i els DJ’s tampoc.

El dissabte 17, al matí, l’Associació de Dones Punt de Trobada van organitzar un partit de futbol de solteres contra casades, i van guanyar les solteres. A la tarda van fer les Cucanyes i va ser molt divertit. A la nit si  havies comprat el tiquet repartien entrepans de pernil salat, jo després vaig ajudar al meu tiet a la barra. Quan va acabar el ball van fer els cCorrefos que havien de fer el dia anterior. A jo hem feien por però al final a la plaça del portal m’hi vaig ficar.

A la nit, al recinte de les penyes va tocar la banda local: Oriol Foll i en aquest el Roger i l’Arnau hi van tocar tres cançons. A continuació dels Oriol Foll van tocar 7DRock.

I per finalitzar el diumenge van fer un partit de futbol l’Aubesa contra el Térmens i va guanyar l’ Aubesa 2-1. En aquell partit hem vaig trobar  a uns amics del futbol i vam jugar amb ells.

I aquestes han estat una part de les meves vacances. Espero que vos hagi agradat.

0 comentarios: