17 d’octubre 2013

Vacances a Disneyland Paris

Aquest estiu he fet moltíssimes coses; però la que em va agradar més va ser el viatge amb autocaravana fins a DISNEYLAND PARIS ,desprès d’acabar el col·legi. Ara us l’explicaré:

-El dia 24 vam anar fins a Granollers (Barcelona) a buscar l’autocaravana . Era Sant Joan, així que vam anar a sopar i a felicitar al padrí Joan.

El dia 25 vam marxar cap a Sommieres,a França. El dia 26 vam marxar de Sommieres cap a Chamonix per quedar-nos-hi 3 dies i fer una excursió a l’Aguille du Midi.

El dia 29 vam anar a Royat a veure uns tiets que viuen allí, a passar-hi el cap de setmana. El dia 31 vam marxar cap a Disneyland. Al parc gran hi havia moltes atraccions que estaven mot bé. Però la que més em va agradar va ser  la d’ entrar al castell i fer-hi una visita sense guiar.  Vaig pujar a moltes atraccions, fins i tot els meus pares van pujar a moltes d’elles. S’ho van passar com a nens.
La resta del viatge només va ser anar a la platja i a un castell.


El dia que vam arribar ja vaig anar a les piscines amb la Tresa, mentre el papa i la mama anaven a tornar l’autocaravana.

Uns dies desprès va ser la festa major d’Albesa. Vaig fer la caminada de 6 km i vaig córrer dos km més, o sigui que vaig fer 8 km en total.

L’últim dia de festa major vaig anar a les penyes i em vaig quedar fins molt tard. La resta de l’estiu me’ l vaig passar anant a les piscines i jugant per casa.
Va ser bastant avorrit menys les vacances, és clar.


0 comentarios: