25 d’octubre 2013

Les meves vacances d'estiu

Les meves vacances d’estiu van començar els dia 21 de juny. La primera setmana als matins vaig anar a les estades amb el meu germà. Allí jugàvem amb les monitores, fèiem una hora de deures, i podíem jugar lliure. Després anàvem a les piscines, de les dotze a la una, fins que ens venien a buscar els pares. A les tardes anàvem cada dia a les piscines, menys quan feia mal temps que quedàvem amb la Paula, amb la Irene i amb el Tomàs a casa meva o a casa seva per a jugar.

La següent setmana la meva mare va començar les seves tres setmanes de vacances i anàvem als matins i a les tardes a la piscina menys els dissabtes que al matí anàvem a Lleida a comprar i a dinar anàvem a un restaurant. Quan acabàvem, tornàvem cap a Albesa, i anàvem a les piscines a banyar-nos.

El dia 27 de juliol era l’aniversari de l’Ester Piqué, una companya de classe. A la nit ens va invitar a sopar i a dormir amb tendes de campanya(només vam dormir dos hores). Al matí vam esmorzar un ou ferrat i un got de llet amb galetes, amb cereals, amb colacao o amb nesquik. Al matí també vaig anar a les piscines amb la meva mare, el meu germà, l’Ester, la Laia i jo. El dia de la cordera, jo vaig anar a la caminada popular, amb el meu pare, la meva mare, el meu germà i una companya de feina de la meva mare. Ens vam trobar a la Laia Llobera, l’Ester Piqué i a la seva mare, a la Irene Solé...

Per la festa major hi van haver diferents coses: sopars, a les piscines parc aquàtic, dos nits penyes, cucanyes, correfocs, ball de tarda, ball de nit, gimcana per adults, tirada de bitlles, concurs culinari... El 28 d’Agost vam anar a dinar a les piscines perquè era l’aniversari de la Lorena. Jo el meu germà el meu pare i la meva mare li vam regalar una caixa que a dins hi havia: pipes, galetes dino, llaminadures i una polsera. Vam dinar macarrons i n’hi havia de tres maneres, i els que em van agradar més van ser els de ma mare i els de la mare del Marc Fulla.

El dia de la sardinada, vam anar a casa de la Paula, la Irene i el Tomàs, vam menjar truites, pa, i embotit. A les dotze de la nit vam anar cap a la plaça dels Sarraïns a mirar l’espectacle de mags, i a mi em va agradar moltíssim.

Això és part del meu estiu, els altres dies de l’estiu que no he explicat estava a les piscines o a casa fent deures. Aquest estiu m’ho he passat molt bé!

0 comentarios: