10 d’octubre 2013

Vacances d'estiu

El dia 21 de juny vam acabar el col·legi i aquell mateix dia van obrir les piscines.

I a la tarda vaig anar a les piscines amb les meves amigues. I així fins el dia 23 que va ser Sant Joan.
Va manar a sopar a casa una amiga de la meva mare, amb tota la colla. Per sopar vam menjar: pa amb tomata i embotit.
                                                                   
Quan vam acabar de sopar, la Paula, la Irene i jo va manar a voltar pel poble i a tirar petards.
Quan ja els havíem tirat tots vam tornar cap a casa. Els pares encara estaven asseguts a taula I fent petar la xerrada. I al voltant de les dos vam marxar cap a casa.

I van passar dies i dies i el dia 21 de juliol vaig marxar de colònies. Ens va venir a buscar un bus aquí a Albesa, perquè hi anàvem molts nens.

A les 8:20 havíem de ser a la parada perquè a dos quarts de nou venia el bus. Es va retardar una mica però al final va arribar.

M’ho vaig passar pipa fent excursions, acampades, activitats i menjades. I el 4 d’Agost vam marxar. Els meus pares I padrins, em van fer una sorpresa que no me l’esperava: van portar a les meves cosines de Girona que feia més d’un any que no les veia. 

Ens vam quedar a dinar de pícnic. I quan vam acabar ens va manar a mullar els peus al riu, l’aigua estava molt gelada, però feia molta calor.

 Vam marxar a les cinc i jo vaig anar a casa la meva padrina de Castelldans amb les meves cosines, una setmana, ens vam avorrir una mica… El dia 10 d’agost ens van venir a buscar i va manar cap Albesa. Perquè diumenge començava la festa major. Per la festa major van fer moltes activitats: Inflables a les piscines, les cucanyes, la cordera, balls, penyes, correfocs i sardanes. Va ser molt divertit, però quan sorties, feia una mica de fred.

 Vam dinar a la platja i després ens vam tornar a banyar i vam jugar a “Raquetes de platja” amb el meu pare i el meu germà. Per allà a les vuit vam marxar cap a Castelldans que és el poble on viu la meva padrina. Perquè a la nit volíem anar al concert de “Lax’n busto”.


Entre la una vam marxar cap a Castelldans, ja que ens quedàvem a dormir allí. El diumenge va venir el meu cosí de Torrefarrera i jo em vaig quedar amb ell. El dimarts va ser l’aniversari de la seva mare, així que al matí li vam comprar un regal  i a la tarda va anar a portar-li. Li va agradar molt, li vam comprar una cistella per anar a la compra. Dimecres al matí va venir la meva mare a buscar-me perquè teníem un dinar, a les piscines. Per dinar vam menjar macarrons, i de postres pastís. A la tarda allí a les vuit va venir a buscar-me una altra vegada a la meva padrina.

Dijous ens va venir a buscar a mi i al meu cosí, la meva tieta. I dissabte va manar d’enterrament i quan es va acabar va manar a sopar al Mc donal’s i després cap a casa. L’endemà al matí va manar a dinar al tros i després el meu tiet em va portar a casa.

Des d’aquell di allà no vaig anar a cap lloc més, però a les piscines sí.

I aquest han estat les meves vacances.

0 comentarios: