17 d’octubre 2013

Les colònies

Aquest estiu ha estat el primer estiu que  he anat de colònies i m’ho he passat súper bé i e fet molts amics, ha estat súper divertit

El primer dia de vacances em vaig despertar a les 8:00 ja que anava a agafar el bus per anar de colònies, em vaig vestir, vaig esmorzar i vam partir rumb cap a Lleida un cop vam ser a Lleida vam comprar el fulard del grup sardanista Montserrat, van passar llista i un cop van dir el meu nom vaig entrar a l’autobús, una monitora anomenada Anna Morreres però que tothom li deia Ana Mo, per avariar es va assentar al meu costat. Hi havia gran varietat de Annes i Albes, hi havia 5 Albes i 3 Annes; vam arribar a una gasolinera prop d’Andorra i  vam esmorzar, vam fer una hora mes de camí i vam arribar a Andorra, vam anar a la casa de colònies i un cop allí cam dinar i vam jugar una estona, ens van dir a quina habitació anàvem i amb qui anàvem, jo anava amb un nen que es deia l’Alex, un que es deia  Sergi, un que es deia Guerau,  un que es deia Jordi i un que es deia Albert.

Ala nit vam presentar els invents que havíem fet a casa, jo havia fet “ un casc atrapador de bons pensaments”;   quan tots havíem presentat els invents van venir un grup que es feia anomenar els Fricatos, anaven vestits amb camisetes de l’Arale i Bola de drac, la majoria anaven amb ulleres de cul de botella; amb un invent que havien creat ens van ficar en un videojoc.

El dia següent ens vam despertar i ens vam vestir, vam  esmorzar i va aparèixer una noia anomenada Diana Jones, acompanyada per  un senyor vestit  amb una túnica negra, que tenia la cara tapada per una caputxa també de color negre ens van explicar que el seu poble maia havia estat destruït, també ens va explicar que tenien una pedra màgica per que el poble estigues segur, i els hi van destrossar. Ens van explicar que per grups havíem de fer unes proves per aconseguir les pedres; quan ens van dir el grup, jo i els que estaven al meu grup vam decidir qui seria el responsable del grup i em van triar a mi, i vam anar a fer les proves. Van ser molt divertides però quan vam acabar estàvem morts de gana així que vam anar a dinar, i el dinar estava boníssim; després de dinar vam anar a fer una hora de tems lliure i jo vaig jugar a futbol i m’ho vaig passar molt bé; a la tarda vam anar pel poble de Canillo per aconseguir mes pedres,      

0 comentarios: