14 de juny 2013

Un Dia Al Planeta Bateria


El dia 1 de Juny, a la plaça Sant Joan, es va fer el festival Planeta Bateria. Al Planeta Bateria hi ha 3 colors, el groc, el roig i el blau, segons el nivell.

El dia va començar bé, al matí vaig anar a classe de bateria a repassar totes les peces  que havia de tocar a la tarda i em van sortir bé. A les 3 de la tarda, el meu pare i jo vam marxar a Lleida a muntar la bateria. Després de muntar la bateria vam anar a un bar a fer un beure perquè estàvem molt cansats, després de beure vaig anar a assajar amb els companys dels  altres colors. Quan van arribar el Roger, la Clàudia i l’ Anna ,jo encara estava assajant. Quan vaig acabar de assajar els vaig veure que estaven amb els mòbils i quan vaig anar cap allà em van deixar el mòbil de la meva mare i vaig jugar al Subway Surf i al Pou una estona. Quan tots vam acabar de fer unes partides, vam anar a fer una volta i vam anar a comprar llaminadures i a continuació vam anar a l’ òptica per al Roger. Quan vam arribar a la plaça faltava 5 minuts; vam arribar i vaig anar a preparar la bateria, i quan ho tenia tot preparat vaig començar a fer soroll com tots els altres participants de la plaça, i mentrestant jo feia soroll va arribar la meva cosineta. Vam començar el concert i hi havia molta gent i quan el vam acabar hi havia encara mes gent. Al final del concert em van ajudar a desmuntar la bateria, i en acabar de  desmuntar-la la vam portar al cotxe i vam marxar a sopar al McDonalds.  

Va ser un dissabte genial.    

0 comentarios: