04 de juny 2013

Final de curs i cap a l'insti!


Ja s’acosta final de curs, i tinc moltes ganes d’anar a l’institut, i crec que els meus companys de 6è també.

Però, d’altra banda, em costarà bastant deixar l’escola, i a la vegada totes les aventures que hem passat, els professors bons i dolents, les classes no molt bon estat, el sorral on ens vam passar tres anys jugant-hi...

Però el més important és que mai perdré als amics, encara que alguns se’n vagin a d’altres instituts.

Des del dia que a P3 ens va acollir la senyoreta Mercè (mai l’oblidarem), fins avui. Quasi sense adonar-nos-en em arribat a 6è i estem molt contents d’haver anat a aquesta escola.

A l’insti ens esperen nous amics, nous professors, noves classes, nous patis...

Fa uns dies, el dia 18 de Maig, van fer el festival de extraescolars a la plaça dels Sarraïns ho vam anar a veure quasi tots els de 6è, i al final, les de l’AMPA, ens van fer un homenatge perquè és l’últim any, i en van donar unes cintes i unes llums mitjançant cables USB.

Segurament tots els de 6è dels altres anys han passat per això i no crec que sigui tant dur com sembla.
Aquest viatge de l’escola cap a l’insti cada vegada s’acosta més i cada vegada en tinc més ganes!


0 comentarios: