04 de juny 2013

Festival a Albesa!

Cada any a Albesa, s’organitza un festival que hi participen els nens d’algunes extraescolars que durant el curs han treballat per aconseguir fer una actuació adient. Com per exemple: balls de saló, aeròbic, patinatge, judo i sardanes. La Mª Carme, la professora d’aeròbic ens va demanar si volíem presentar el festival l’Anna i jo, nosaltres vàrem acceptar.

L’assaig general es feia el mateix dia al mati. Aquest assaig es fa perquè quedi tot ben coordinat. I cap a la tarda vespre començaria el festival.  Però com que aquests dies havia plogut, el vam avançar una hora, per a veure si tindríem sort.

Va arribar la tarda. L’Anna, la Lorena, una professora i jo ens vam acabar d’organitzar  les presentacions, ens vàrem tornar boges! Ja ho teníem ben ordenat i la plaça ja es començava a omplir de gent. Nosaltres estàvem tranquil·les esperant que comencés tot, però quan la Mª Carme ens va donar pas per presentar ens varen sortir tots els colors. Al cap de poca estona unes amigues que en aquest moment estan a l’institut, es van asseure al nostre canto i ens varen fer companyia, La Paula, la Irene i l’Anna.

Al final tot els de l’AMPA ens van fer un homenatge regalant-nos una banda platejada, amb el nom de l’escola i l’any en que som, i una llum que es connecta a l’ordenador o a la televisió amb un USB.

A continuació del festival teníem un sopar a la saleta en honor nostre també. M’ho vaig passar molt bé, encara que el menjar no em va agradar gaire. En aquell sopar, els pares ens van donar una carta informant-nos que ens havien regalat una sortida a Àger. ( Aquest viatja ja l’havien preparat dies abans). Tot un cap de setmana amb amics i només un monitor per nosaltres sols. Allí practicarem escalada, tirar amb arc, simulacre de parapent....   estic molt contenta perquè aquests dies arribin ara mateix. 

0 comentarios: