19 de juny 2013

Colònies a Àger

Els pares ens van regalar unes colònies a Àger per celebrar el nostre últim any a l’escola. Hi vam anar els dies 8 i 9 de juny. Quan ens ho van donar tots ens vam posar molt contents, amb un gran somriure a la boca i també ens vam posar a cridar i a presumir davant dels altres nens de l’escola.

Al cap d’un temps, va arribar el cap de setmana. Al matí jo no podia dormir perquè els nervis no em deixaven descansar. Però vaig agafar el mòbil i com que a les colònies no me’l podia emportar vaig començar a jugar amb ell, ja que fins després de dos dies no el podria veure.
L’Anna em va dir si voldria anar amb ella cap a Àger i de tornada aniria amb nosaltres. Jo vaig dir que sí, que em semblava bé. Doncs així vam quedar i així ho vam fer; de ben d’hora l’Anna em va passar a buscar a casa i vam iniciar la ruta cap a Àger. Al cotxe sort que anàvem amb un GPS perquè si no ens hauríem perdut. Més endavant pel camí vam trobar a l’Arnau i el Roger que van passar per davant nostre, i després de poc temps vam arribar tots junts a Mas Portal; ja som aquí!
Poc a poc anaven arribant tots els nens.  Quan ja hi érem tots,  ens van presentar el nostre monitor, en Xavi.  Ell seria qui ens ajudaria a fer les activitats. A continuació vam anar a deixar les nostres motxilles a les habitacions i de seguida vam anar a dinar. Per dinar va tocar arròs i de segon hamburguesa. El cuiner es deia Josep, però tothom li deia Petit i era l’“as” de la cuina. Feia uns àpats exquisits i sobretot els postres. Per sopar vam menjar sopa i “nuggets”,  per postres en Petit ens va fer iogurt de taronja amb trossos de xocolata i un flam d’ou, boníssim!
Després de dinar ens van deixar una hora de temps lliure. En aquell temps vàrem jugar a bàsquet, futbol ... i més tard, el monitor ens va cridar per anar a fer la següent activitat: escalada. Tots junts vam anar a una de les petites casetes que hi havia per guardar els estris que es feien servir en les activitats. D’allí vam agafar els arnesos, les cordes i els cascs. L’activitat consistia en pujar el rocòdrom fins on podíem. A mi em va agradar molt aquella activitat, i vaig aconseguir pujar a dalt de tot! Però “l’inconvenient” era que el monitor no et deixava baixar fins que no haguessis cantat una cançó.
A continuació vam fer tir amb arc. Jo em pensava que seria més difícil, però estava equivocada. Abans de començar vàrem fer dos equips. Els que dormien en l’habitació de la dreta i els de l’esquerra. Jo anava al grup de la dreta. Fèiem una competició per  veure qui tenia més punts. La diana, com que té diferents colors, cada color volia dir una prova diferent; el color negre, que era el de fora, volia dir que havies de tal·larejar una cançó i els del teu equip l’havien d’encertar. I així fins arribar al color groc que era el del mig de tot. Si hi tocaves amb la fletxa t’emportaves els punts lliurement. Jo en el color groc hi vaig tocar 3 vegades!


El següent dia,  com que va ploure, no vam poder fer cap activitat, però si que vam poder experimentar com construir un globus aerostàtic amb paper. Va ser molt impressionant. En aquella sala, a part de construir el globus, ens vam inventar un nou joc: el pegaball; consistia en bufar una pega de barra i anar-nos-la passant amb el company que estava davant nostre. Va ser molt divertit.
Després de dinar ens van tornar a deixar temps lliure i al cap de pocs minuts ens van venir a buscar els pares.

0 comentarios: