19 de juny 2013

Un cap de setmana

El dissabte i el diumenge, dies 8 i 9 de juny, tots els nens de sisè vam anar en unes colònies a Àger que els pares ens havien organitzat, perquè aquest any no n’havíem fet amb l’escola.

A partir de les onze vam anar arribant allà a la casa, i a les dotze ens vam anar a instal·lar a les habitacions, i a mi em va tocar anar amb l’Arnau, el Sergi, l’Arnau i l’Andreu. Cap allà a la una ens en vam anar a dinar, i després vam tenir una hora de lliure.

A les tres vam començar les activitats, vam anar a fer escalada; tots ho van fer bastant bé excepte jo, perquè no ho havia provat mai i no em va agradar gaire. A les cinc vam anar a fer tir amb arc, va ser molt divertit i el nostre equip va guanyar la competició. A dos quarts de set vam anar a les habitacions a fer higiene personal, cosa que cap de la nostra habitació va fer. A un quart de nou vam anar a sopar (molt aviat), després vam fer lliure fins a tres quarts de deu, i llavors vam anar a uns camps que hi havia més avall a fer un joc de nit. Aquell jo consistia en: hi havia dos equips i cadascú tenia un camp on hi tenia una bandera amagada, i havia d’anar al camp contrari a agafar la de l’altre equip, però hi havia un inconvenient, que quan estaves a l’altre camp et podien atrapar i posar-te en una presó; a les onze vam acabar el joc i ens en vam anar a l’habitació; però ens van deixar una hora per parlar a les habitacions i jugar; i a les dotze ens en vam anar a dormir.

L’endemà al matí plovia i no vam poder fer ni tirolina ni ponts, però vam anar a una caseta i vam construir, quan vam acabar vam jugar a dir cançons amb paraules que ens deia el monitor. I abans d’anar a dinar, vam anar a sota d’un porxo a fer una altra vegada tir amb arc i ens ho vam passar bastant bé; llavors vam anar a dinar, i cap allà a les tres vam marxar cap a casa.

Aquell cap de setmana m’ho vaig passar molt bé.

0 comentarios: