07 de juny 2013

Bicicletada


El dia 19 de maig a Albesa es va fer una bicicletada. El dia abans, el meu pare i jo  vam preparar-ho tot: vam netejar les bicis, vam apujar i abaixar seients...

El dia de la bicicletada vam anar a la plaça dels sarraïns, perquè aquell era el punt de sortida. Allí em vaig trobar als meus amics: a l’Arnau, al Roger, al Pau, a l’Anna i a la Clàudia.

Quan va ser l’hora de començar, tots vam arrencar rere el cotxe guia. Hi havia dos rutes, una de 14km i una de 40, em sembla que ja us imagineu a la que vam anar, a la de 14km. Vam arribar a un punt en el que ens vam separar, i després els de la de 14km vam seguir, aviat vam arribar al mig de la ruta, i vam parar a menjar i a hidratar-nos: ens van donar aigua i coca.

Després va  continuar i vam arribar, era molt aviat. Alguns dels que havien vingut a la bicicletada de la meva classe ens vam quedar a xerrar amb l’Èric, que passava per allí. Finalment vam marxar, la bicicletada va ser una experiència  molt i molt divertida, sobretot perquè durant el camí vam xerrar tota l’estona.

0 comentarios: