12 de juny 2013

Festival de les activitats extraescolars


El dia 18 de maig, aquí a Albesa, vam fer un festival de totes les activitats extraescolars, com per exemple: balls de saló, judo, ballet, sardanes, patinatge. L’havíem de fer a les set de la tarda, però el vam avançar a les cinc degut al mal temps. Uns dies abans ens van oferir a la Clàudia i jo presentar el festival, hi vam estar d’acord.

A les deu del matí, vam fer l’assaig general, quasi tot a la primera sortia bé menys alguna actuació. Com que hi havia nens que a les deu no van poder venir els vam haver d’esperar. Més o menys a dos quarts d’una ja estàvem marxant per a dos quarts de cinc anar-hi per tornar a assajar el que al matí havia sortit malament.

A les quatre de la tarda vaig marxar de casa amb la cua del cabell feta, la roba amb una bossa, i amb el paper del que havíem de dir, vaig passar a buscar a la Clàudia i ens ho vam preparar. A dos quarts de cinc, tal i com ens van dir, vam ser a “la plaça dels Sarraïns”,  que es on es feia el festival. Ens van maquillar, ens van ordenar les actuacions... i a l’hora vam sortir.

Primer van fer patinatge, ballet dels més petits, judo... fins que va arribar balls de saló. Jo com que actuava a balls de saló aquella actuació no la vaig presentar, la van presentar la Clàudia i el Roger. Dins de balls de saló fèiem tres tipus de balls: tango, merengue i salsa, crec que ens va sortir bastant bé. Quan es va acabar tot el festival als alumnes de 6è, ja que és el nostre últim any a l’escola, ens van fer un regal amb honor nostre: ens van regalar una llumeta que va endollada a l’ordinador. Després de tot el festival ens en vam anar l’Ester, la Clàudia i jo a casa de la Laia, es va canviar, i així vam anar a cada casa i ens vam anar canviant.


A les nou de la nit també van fer un sopar, s’hauria d’haver fet al pati però com que van dir que plouria el van fer a la saleta.  Hi vam ser tots a l’hora i, com l’any passat, van començar a tirar pa. Quan es va acabar no sabíem que fer ens en vam anar una estona a fora, i per fer jugar als més petits es van inventar que a l’escola hi havia un fantasma. Era molt tard, la gent començava a marxar, jo també vaig marxar ja que l’endemà feien una ruta amb bicicleta anomenada “bicicletada” pels afores del poble. Vaig arribar a casa molt cansada, i de seguida me’n vaig anar a dormir. 

0 comentarios: