14 de juny 2013

Un cap de setmana inoblidable


Els dies 8 i 9 de maig  vam anar amb els companys de la classe a Mas Portal, a Àger; els pares ens havien regalat un cap de setmana allà per celebrar que ja estem acabant 6é i que d’aquí poc anirem a l’ESO.

Cap allà a les 11 vam marxar, i a jo em va portar el meu pare amb moto, i quan vaig arribar tenia molt fred.

Quan ja hi érem tots, els monitors es van presentar i ens van dir les normes que havíem de seguir, i després ens van portar a les habitacions.

Allà vam fer moltes coses divertides i la majoria a l’aire lliure. Primerament vam anar al Rocòdrom, allà m’ho vaig passar molt bé, perquè primer pujàvem escalant amb un arnés i un casc, i després baixàvem fent ràpel.

Tot seguit vam anar a fer jocs lliures fins a l’hora de dinar, i com que teníem molta gana vam dinar ràpid.

A l’hora de dinar vam conèixer al cuiner, el petit, que cuinava molt bé, i tots els dies el vam felicitar pel seu menjar.

A la tarda vam fer tir amb arc, que va ser molt divertit, però jo sempre tirava les fletxes a l’herba i a les pedres.

A la nit vam anar a fer un joc de capturar banderes molt divertit, i a mi em van abandonar a la presó de l’equip contrari; llavors em vaig quedar tot el joc parlant amb el Quim, el guardià de la presó.

Després vam anar a l’habitació i vam fer una ‘’party’’ fins a les 12 de la nit, però quan ens van fer anar a dormir ens vam quedar parlant fins a la 1 de la matinada.

L’endemà va ploure tot el dia i no vam poder fer res de res...

Finalment ens van venir a buscar, i tots vam tornar cap a casa molt cansats. 


0 comentarios: